.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
88 حادثه غیرمترقبه برای مازندران در سال85
شمال نیوز -رئیس ستاد حوادث و سوانح غیرمترقبه مازندران اعلام کرد: سال گذشته 88 مورد حادثه غیرمترقبه در این استان به وقوع پیوست که منجر به خسارت 660 میلیارد ریالی به بخش های مختلف و تاسیسات...

شمال نیوز - رئیس ستاد حوادث و سوانح غیرمترقبه مازندران اعلام کرد: سال گذشته 88 مورد حادثه غیرمترقبه در این استان به وقوع پیوست که منجر به خسارت 660 میلیارد ریالی به بخش های مختلف و تاسیسات زیربنایی شد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ،بهزاد پورمحمد گفت: این خسارات غالبا در بخش های مختلف زیربنائی، اماکن مسکونی و تجاری، کشاورزی و دامی،واحد ها و کارگاه های تولیدی، ماشین آلات و لوازم زندگی مردم وارد شده است.

وی تصریح کرد: آتش سوزی جنگل، خشکسالی، سیل، رانش زمین، اپیدمی های دامی، آنفلونزای حاد پرندگان، پیشروی آب دریا، ریزش سنگ، سقوط بالگرد، طوفان، رعد و برق و سرمازدگی از جمله حوادث شاخصی بوده که سال 85 به وقوع پیوست.

به گفته پورمحمد، بیشترین خسارت وارده مربوط به وقوع حوادثی چون سیل، رانش زمین، خشکسالی، پیشروی آب دریا و اپیدمی های دامی بوده است.

وی خاطر نشان کرد: با پیگیریهای ستاد حوادث استان مازندران و مساعدت های ستاد حوادث کشور و سازمان مدیریت و برنامه ریزی در اسفند ماه گذشته، مبلغ 69 میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی (در بخش حوادث غیرمترقبه) به مازندران اختصاص یافت.

پورمحمد گفت: این اعتبارات به 273 پروژه نیمه تمام، بازسازی و پیشگیری در سطح استان اختصاص داده شده تا دستگاه های اجرائی استان بر اساس اعتبارات و پروژه های ابلاغی نسبت به شروع عملیات اجرای پروژه ها و بهره برداری فنی و اصولی از پروژه ها اقدام کنند.

وی ابراز امیدواری کرد که این ستاد با کمک ستاد حوادث کشور و سازمان مدیریت و برنامه ریزی در سال جاری جهت جبران خسارت دیدگان بخش کشاورزی اقدام و مشکل کشاورزان را حل کند چرا که علی رغم بروز مشکلات و خسارت های فراوان در بخش کشاورزی طی سال 85 ، هیچگونه مساعدتی به این بخش در استان صورت نگرفته است.

رئیس ستاد حوادث و سوانح غیرمترقبه مازندران یادآور شد: سال گذشته علیرغم مشکلات فراوان و وقوع حوادث غیرمترقبه متعدد دیگر در سطح مازندران، ستاد حوادث استان توانست با تخصصی نمودن امور و هماهنگی و همدلی دستگاه های اجرائی مشکلات مربوط به حوادث غیرمترقبه را کاهش و خسارت ها و تلفات ناشی از حوادث غیرمترقبه را به حداقل برساند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.03 seconds.